Forum www.zielonewzgorze.fora.pl Strona Główna

 Pytania do zarządu
Idź do strony 1, 2  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Elvo



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 18:49, 28 Lip 2010    Temat postu: Pytania do zarządu

Cześć,

Proponuję wrzucać tutaj pytania do zarządu, jako że mam pierwsze:

- Czy coś się ruszy w kwestii dodatkowych operatorów telekomunikacyjnych w budynku? O ile co do internetu jest jakiś wybór to z telewizją jest kiepsko, a nie każdy ma możliwość powieszenia anteny.
Są jakieś plany w tym zakresie?

Przy okazji, może zarząd gdzieś co jakiś czas wklei jakąś informację co jest robione albo poruszane? Po ostatnim zebraniu praktycznie mało co wiadomo :/ Adresy e-mail są zebrane,mail na jakiś czas albo na forum post starczy.


Ostatnio zmieniony przez Elvo dnia Śro 18:55, 28 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel



Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 15:22, 30 Lip 2010    Temat postu:

Dopisuje sie mocno do drugiej czesci.
Az mi zaczyna chodzic po glowie dodanie zapisu o takiej cyklicznej informacji do Regulaminu Zarzadu przy najblizszej okazji :-)
Pozdrawiam serdecznie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elvo



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob 10:35, 31 Lip 2010    Temat postu:

Paweł, popieram Smile Póki co nie ma odzewu żadnego, trochę niefajnie :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 11:15, 02 Sie 2010    Temat postu:

Witam,
planowana jest strona interentowa na której chcemy umieszczac informacje nt. tego co się dzieje na naszym osiedlu. wszelkie propozycje mieszkanów będa oczywiście w miare mozliwości i posiadanych środków finansowych *(gdy będa do tego potrzebne) realizowane. Ponieważ mamy duzo spraw, które nalezy rozwiązać już teraz nie możemy zajać się wszytkim a jak Państwo wiecie NIE ROBIMY TEGO NA CAŁYM ETATCIE tylko po swoich godzinach pracy. Mamy teraz okres wakacyjny i skupiamy się na najważniejszych sprawach np. usterki i ich egzekucja z Wrobudu, renegocjajcja umów z firmami, które będa obsługiwac osiedle, przejmowanie dokumentacji od Agbudu. itd.
Jeśli ktoś z Państwa ma chęć i pomysł na strone interentową dla Wspólnoty to serdecznie zapraszam do wspólpracy. Będzie na pewno szybciej.
serdecznie zapraszam. Proszę o kontakt na skrzynkę wspólnoty.
Pozdrawiam,
Marta Nieczygłębska
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Pon 11:51, 02 Sie 2010    Temat postu:

martan napisał:
Witam,
planowana jest strona interentowa

Wg mnie typowy ''przerost formy nad treścią''. Skoro obecne forum działa i spełnia swoje zadanie nie widzę głębszego sensu strony internetowej.
Powrót do góry
Elvo



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 13:03, 02 Sie 2010    Temat postu:

zaspokajaczkurdomowych napisał:
martan napisał:
Witam,
planowana jest strona interentowa

Wg mnie typowy ''przerost formy nad treścią''. Skoro obecne forum działa i spełnia swoje zadanie nie widzę głębszego sensu strony internetowej.


A ja widzę. Na forum każdy może wbić i poczytać, a po co ma to robić? Google ma darmową usługę która mini portal z miejscem na dokumenty pozwala spokojnie stworzyć w ramach danej domeny + adres email dla każdego użytkownika.
W razie potrzeby - mogę pomóc - zresztą informatyków jest pod dostatkiem na osiedlu Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 13:36, 02 Sie 2010    Temat postu:

Skoro prywatność jest tu głównym celem wystarczy zmienić forum na prywatne, czyż nie?
Powrót do góry
Pawel



Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 13:56, 02 Sie 2010    Temat postu:

Optimum jak zwykle gdzieś pośrodku jest :-)

Też uważam że 'zamknięta' (tylko dla członków wspólnoty) strona/komunikacja będzie przydatna. Rzeczy bardziej oficjalne czy konkretne (co do finansów/nazw firm/telefonów kontaktowych, itp) nie powinny 'wisieć na widoku'.

A z drugiej strony to czego również brakuje (pewnie fakycznie w części przez sezon urlopowy) to kilkuzdaniowa informacja, raz na miesiąc na przykład, wcale nie oficjalna, typu:
"ostatnio udało się nam przekazać dokumentację finansową ze starego do nowego zarządcy, niedługo będą imiennie rozesłane szczegóły; trwają naprawy balkonów - chodzi o poprawienie izolacji jaką sknocil deweloper a którą udało się wydębić jako naprawę gwarancyjną; w przyszłym miesiącu będziemy chcieli wyjasnić sprawę X; do zobaczenia na piwie; Zarząd."
A do tego osobna strona konieczna nie jest - wystarczą maile jakie przekazaliśmy :-)

Pozdrawiam,
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elvo



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 13:59, 02 Sie 2010    Temat postu:

Zaspokajacz - a myślisz że na forum zamkniętym się nie można zarejestrować? Skąd wiesz kto jest kim - a na prywatnym site'cie można z góry przypisać loginy i hasła ludziom (hasła każdy sobie zmieni) i po sprawie.

To forum nie tylko mieszkańcy czytają, wierz mi Smile Chodzi tylko o dobre miejsce do trzymania pewnych danych, a nie żeby zbudować fortecę samą w sobie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 15:08, 02 Sie 2010    Temat postu:

Można ustawić by moderator akceptował rejestracje i to ukróci osoby z zewnątrz- proste. Można również nadać typowe nicki dla każdego mieszkania np. klatka/ lokal
np:
4/12
6/2
itd.
Powrót do góry
chupa



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 22:27, 02 Sie 2010    Temat postu:

A co zo osobami z III etapu,które tez chcą czytać forum? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Smalecwks
Administrator


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 10:35, 09 Sie 2010    Temat postu:

mozna ustawić żeby do III etapu dostęp mieli wszyscy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chupa



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 17:11, 09 Sie 2010    Temat postu:

Czyli osoby z etapu III nie miałyby dostępu do tematów z etapu I i II? To chyba troszkę nie w porządku, bo my szczególnie chcemy wiedzieć jakie są problemy, na co powinniśmy zwrócić uwagę, co się dzieje na osiedlu itd...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Elvo



Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 19:38, 09 Sie 2010    Temat postu:

Dlatego się zrobi stronę osobną tylko dla wspólnoty 2 etapu, a forum całościowo będzie dla całego osiedla i po sprawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 20:08, 09 Sie 2010    Temat postu:

Z tego co wyczytałem na forum, dziś miała zostać podpisana umowa z nowa firmą sprzątającą. Stąd moje pytanie: czy została podpisana i jeżeli tak to z jaka firmą i kiedy zakres wykonywanych przez nią prac zostanie wywieszony wraz z ich częstotliwością na tablicach ogłoszeń w klatkach? Pozdrawiam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.zielonewzgorze.fora.pl Strona Główna -> Zielone wzgórze - etap II Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gGreen v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin